מגיפת הקורונה שתוקפת את העולם כולו בימים אלו מייצרת הרבה סימני שאלה… למה חלק מהאנשים שמותקפים ע"י הוירוס בכלל לא מפתחים תסמינים וחלק מהם מפתחים תסמינים קשים ואף מתים מהמחלה? מדוע הוירוס אלים יותר ואקטיבי יותר אצל אנשים מבוגרים ? איך נתמודד עם החרדות שהמחלה מביאה איתה?

התשובה העיקרית לשאלות הללו היא שהוירוס מצליח להתחבר ולהכנס לתאים בגוף שלנו שהם מוחלשים, ומאחר והתאים בגוף של אנשים מבוגרים מוחלשים יחסית לאנשים צעירים – הוירוס מצליח יותר לפגוע באנשים המבוגרים ואילו אנשים צעירים יכולים להיות נשאים שלו אולם בגלל החיסון הפנימי והחיוניות הגבוהה של התאים שלהם – הם לא נפגעים ממנו באותה מידה.

כיצד ניתן לחזק את הגוף כך שיהיה חסין בפני הוירוס ובפני מחלות קשות אחרות ?

אדם שהוא בריא על פי הגדרת ארגון הבריאות העולמי הוא אדם שנמצא במצב רווחה נפשית גופנית וחברתית ולא רק במצב של היעדר מחלה.

תורת הרפואה האינטגרטיבית גורסת כי בכדי למנוע מחלות ולחזק את הגוף יש לוודא שגם הגוף, גם הנפש וגם רוחו של האדם – בריאים , ולא מספיק לטפל בתסמיני הגוף של המחלה בלבד.

על פי תורה זו אדם הוא בריא כאשר רמת המתח והחרדה שלו נמוכה ורמת החיוניות בגוף שלו גבוהה וזה נותן לו את היכולת לשמר את האיזון הפנימי והחיסון הפנימי. ולכן, בכדי להירפא באמת ממחלה או מחרדה יש מעבר לטיפול בתסמינים גם למצוא את השורש הפנימי והנפשי שלהן ולפתור אותו כך שהגוף והנפש ביחד יתחזקו.

וירוס הקורונה יצליח לייצר מחלה ולהשפיע על האדם רק אם רמת החיוניות בגוף שלו נמוכה ורמת המתח הנפשי שלו, הפחד והחרדות – גבוהה.

 דווקא בימים אלו בזמן שכל העולם מאויים מוירוס הקורונה צריך להבין שהפחד והחרדות מפני המחלה והלחצים שהם מייצרים, לא רק שאינם עוזרים להחלמה אלא להיפך – הם מחלישים עוד יותר את הגוף ומאפשרים לוירוס לפגוע בנו יותר.

בכדי שנוכל להתמודד בצורה יעילה מול הוירוס אנחנו צרכים בדיוק באופן ההפוך, להפחית את החרדות הפחדים והלחצים ולחזק את החיוניות של הגוף וכך נוכל להגיע לרווחה ולבריאות על פי הגדרה הרחבה של ארגון הבריאות העולמי.

כבר הוכח בהרבה מחקרים בעולם שרמות חרדה ולחץ גבוהות מייצרות מצב שבו האנרגיה של הגוף מתבזבזת ברובה על ה"טיפול בחרדות" וכך לא נשארת בגוף מספיק אנרגיה להגן על התאים , וכשהם חלשים הם פגיעים יותר ויכולים לפתח מחלות.

השטיפה האנרגטית של דר נאדר בוטו היא אחד הכלים העוצמתיים ביותר לפתיחת חסימות אנרגטיות ולהפחתת חרדה וע"י כך גם לחיזוק החיסוניות של בגוף והחוסן הנפשי שלנו לעמידה באתגרים שהמחלה והתקופה מביאים איתם.

טיפולי השטיפה האנרגטית יפחיתו ויטפלו בחרדות ויחד עם הנחיות נכונות יותר בנושא התזונה, התנועה והמנוחה של הגוף גם נעלה את החיוניות של הגוף ונוכל להתגבר על איומים ווירוסים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

הצטרפו אלינו

ותהיו הראשונים להתעדכן בכל מה שחדש באינהיל

דילוג לתוכן